Höst?

Jahop jag tror nog att hösten har kommit till Sverige. Det regnar och det blåser och det är kallt. Inget man vill gå ut till.. Inte alls om jag får bestämma. Och fast att detär sånt här skit väder så ska vi i klassen ut och gå på store mosse i morgon. Inte alls okej. Och jag som fått en infektion i tån kommer inte alls att kunna gå så långt i morgon vilket inte heller är så kul i och med att dagen i morgon är en tredjedel av kursen :( så det är bara ta på sig stövlar och hänga med så långt det går. Men det kommer säkert att bli en awsome dag :) I och med att klassen e så goo och så. Fast det ska med någon mer klass men hoppas att dem inte behöver gå med oss för då blir det inte lika roligt :D
Men i alla fall nu har vi kommit igång på riktigt i skolan med lektioner och läxor. Det är roligt och så. Fast inte måndagar :( då går jag i skolan från 08.00 till 16.00 med en och en halv timmes idrott sista timmen :o
Plus att jag funderar på att anmäla skolan för diskriminering i och med att dem inte har min storlek i inlines och troligtvis då inte heller i skridskor. Och det gör att jag inte kan vara med.. DISKRIMINERING här va?
Ne nu ska jag gå ner i mitt älskade rum och titta på en mysig film :) puss på er alla <3

Kommentarer
Postat av: Sherlock

Va!? Finns det låneskridskor?!?! Lyx! Vi har alltid fått köpa till varje säsong (för två gånger per år) Värdelöst! Inlines hade dem faktiskt, det åkte vi en gång- på tre år..

2011-09-15 @ 12:43:53
URL: http://waitmstar.blogspot.com/
Postat av: Madde

Haha, aa helt galet :)

2011-09-15 @ 19:19:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0