Sjuk "/

Jahopp då har man åkt på en förkylning igen då ja. Inte alls så trevlig enlig mig....
Men det är bara att knarka alvedon. halstabletter, nässprey och en massa GLASS..
Jag älskar det :)
I tisdags var jag på bio med Felicia, vi såg " Jag saknar dig" sjukt bra film. Sorglig men riktigt bra. Skulle kunna se den hundra gånger...
Har nog aldrig gråtit så mycket på en och samma film. Och Filles maskara var överralt :)
Men det var roligt :)

Just nu sitter jag i skolan och förösker få fram hur vi ska redovisa våra sammarbetstävlingar inför i morgon :)
Och när jag kommer hem blir det glass och sedan sova.
Sen har vi fått våran första läxa :) Glosor :)

Ne nu ska jag dra
Puss alla vänner ;)

/Madeleine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0