Skit Fredag!

Som alla kanske redan vet eller märkt så hatar jag fredagarna. Kan man inte plocka bort dem? Lägga in en extra lördag eller något? När klasskompisar, familj, alla blir jätte glada och bah aa det är fredag sista dagen på veckan nu e det helg. Men det tänker ite jag. Fan fredag igen! För fredag efter fredag är jag helt ensam! Inte förr fredagen och så men det händer faktiskt ganska ofta att jag är HELT ensam. Syskonen är ute mamma är någon annanstans och vem vill hitta på något med mig? Jo, ingen! Nu sitter ni och tror att " a hon vill bara att man ska tycka synd om henne" visst då får ni tror det, men det är inte alls det jag vill. Jag vill bara skriva av mig! Plus att när jag är ensam gråter jag och önskar att jag aldrig blev född men det går över det med. Så nu vet ni det och kommentera INTE om ni inte har något bättre för er att säga eller tracka. Som jag skrev jag vill bara skriva av mig!

/Madeleine


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0