29/8-2012

Oj, vilken dag det är. När jag vaknade i morse hade jag inte en aning. Nu vet jag.
Mycket som händer idag. Mina darling fyller 17 år :) ett stort grattis till henne. Älskar dig <3
 
Michael Jackson fyller också år idag, eller aa skulle fyllt. Hela 54 år :) så ett stort grattis till dig också :) <3
 
Sen är det faktiskt inte bara födelsedagar idag.
Det är hela 6 månader, hela 6 månader som farmor gick bort. Tiden har gått så otroligt fort och jag saknar dig så in uta helvete.
Men om 6 månader har du inte varit död i 1 år. Vi kommer inte få uppleva dig 1 års dag. Inte än och inte snart.
Tycker att du ska komma tillbaka till mig! Jag vill se dig, känna dig, höra dig, krama dig, pussa dig. Inget av det kommer någonsin att hända.
ÄLSKADE FARMOR HOPPAS DU HAR DET BRA!
 
Puss och kram <33
/Madeleine
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0