Hallå?

Hej, hör du mig?
Hör du mina tankar? Hör du mig när jag pratar med dig?
Hur har du det? Mår du bra?
Här nere är det tomt utan dig.
Jag tror att jag har börjat inse, börjat förstå. Desto mer jag tänker och minns, desto mer tårögd blir jag.

Jag brukar prata till dig, men hör du mig? Hör du det jag säger?
Längtar tills vi ses igen. Det lär dröja.
Jag skulle ge vad som för att få se dig en gång till. Träffa dig, krama dig, pussa dig, se dig, prata med dig.
Men det är omöjligt.

Vet du?
Vi ska flytta ut till pappa igen. På heltid :)
Men det kanske du visste. Ska bli jätte roligt men jobbigt.
Pappa kanske har förändrats? Vem vet?
Har inte bott på heltid hos honom på över två år.
Men kommer sakna mamma. Tur att hon jobbar kvar i JKPG.

Nästa år fyller jag 18, kommer du då?
Du får komma innan.
Hur ofta är du hos mig?
Ligger du bredvid mig just nu?
Ne, du sover nog.

Ne jag ska nog med sova. Blir en lång dag i morgon.
Jag ska träffa pappa :) jag saknar honom.
Jag saknar dig med.
Alla saknar dig tror jag.
Varför?



 ÄLSKAD OCH SAKNAD! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0