Plugga eller läsa?

Slutade halv ett istället för fyra bara för att jag och Emilia är grymma på att övertyga vår  underbara lärare :) Palla att ha håltimme i två timmar för att komma tillbaka och ha lektion i tio minuter :P
Satt barnvakt mot Alwa några timmar innan jag somnade :) nu har jag pluggat en massa massa till provet i morgon :) kan dock inte allt och jag är så sugen att börja läsa i min bok :)
Ne men plugg och julmusik en stund till innan jag ska läsa mig bok :) börjar 12.20 i morgon :) Älskar skolan i bland!
På onsdag ska det shoppas julklappar med Natha :) och vi ska nog hitta en perfekt julklapp till hennes Henke :) och jag ska hitta både julklapp och födelsedagspaket till Fille.
Bjuder på två mongobilder :)
 
 
Ha Det Underbart :)
 
/Madeleine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0