BEBIS! <3

Ja, som alla kanske redan vet så fick Viktoria och Daniel sin lilla bebis idag. En liten flicka. Jag tycker att det är så roligt att dem fått barn nu och veta att Viktoria kommer att bli en bra mamma. Det har man sätt då hon tar hand om dem handikappade barnen. Det som också är lite roligt är att kungen har blivit morfar. Hur gulligt är inte det då? Kan ni se honom framför er sitta och gosa och prata bebisspråk med ett spädbarn?
Ah, jag vill med ha en bebis… Min största dröm.
I morgon ska det då ut första bilden och namnet på dottern.  Det finns några namn jag tycker hon skulle heta och dem är Alice Lilian Viktoria eller Ulrika Lillian Viktoria. Visst det är två mellanamn men dem hör till J
Det ska bli intressant att se i morgon om man låg på rätt väg med namnen J Man kan ju hoppas.
Vill bara säga ett stort grattis från sjuksängen här. Feber, förkylning och hosta. Inte alls roligt. Det blev en shopping dag på apoteket J yeah J
Ne nu blir det big brother (har aldrig följt det innan så tänkte ge det en chans i år. Och lite små kul är det när dem skämmer ut sig som dem gör) och efter det blir det ”Lufslottet som sprängdes”
Pussar



/Madeleine


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0