Sooool?

Nej det är det inte. Det regnar o regnar och regnar :P Inte så speciellt roligt..
Når blir det sommar då? Jo troligtvis ALDRIG!
Så att sitta ute och bli brun kan man bara glömma..
Hoppas det blir fint väder till Diana kommer så vi kan vara ute och ha roligt :)

Just nu är vi mitt uppe i flytt.
Igen? Jo igen. Men denna gången flyttar jag tillbaka till pappa på heltid. Så just nu bor vi i kartonger och hos pappa står det grejer överallt. Vi håller på att byta lite rum. Fille ska ner till kontoret och kontoret ska upp i Filles gamla rum.
Mitt rum är det inte så mycket fix med längre. Bokhyllan är upp. Nu saknas bara sängen och skrivbordet. Och endel hyllor. Men snart är det klart :)
Känns väldigt skönt när allt är på plats.
Kommer dock kännas lite tomt utan mamma. Kommer bara träffa henne varannan helg, vilket ja inte är van vid. Jag får väl vänja mig.



Faster med familj var här i helgen. Fick lite gjort i alla fall. Ny framsida med stenar och trappan är nästan helt klar nu :) Fint blir det :)
Nu blir det flytt denna veckan och sen drar vi ner till Götet nästa vecka.

Nu hoppas vi på fint väder resten av sommarlovet :)
Pussar i massor <3

/Madeleine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0