Tjockisar är vi allihopa :)

Som sagt tjockisar är vi eller ska bli ikväll i alla fall.
Ikväll taggar vi tio små rätter på bara två personer :) Och om vi inte är redan är tjocka så kommer vi att vara det ikväll.
Jag och syrran ska mysa till det med kina mat och massa bra film som vi hyrde tidigare i dag. En skräck, en komedi och en kriminallare. Perfekt för en kall fredagskväll.
Min första semester dag!
Nu har jag med sommarlov :) så otroligt skönt :)
Nu väntar vi bara på lönen som lär dyka upp i mitten av nästa vecka! Kanon
Då har jag mycket pengar till resten utav sommaren och då ska jag börja leva och unna mig lite bra och goa saker.


TAGGA TAGGA MAAAAAT :)

/Madeleine

Kommentarer
Postat av: Nina

Låter som en perfekt fredagskväll!

2012-07-13 @ 20:26:52
URL: http://happytimes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0