Uppdatera?

Nja, det är jag kanske inte såbra på just nu. Men jag njuter av semestern.
Hittils har det varit kanon väder och man har kunnat ligga och sola och till och med bada :)
Har varit på Tjörn ett antal dagar nu och det har varit skönt. I onsdags tog vi oss en tur ner till Halmstad där vi tillbringade dagen vid havet :) brände dock sönder mig. Men det är ju inte första gången det händer :P
Åkte vidare för att mellanlanda i Jönköping i torsdags för att sedan åka vidare på fredag. Då drog mamma och systrarna upp till Harge där vi är just nu :)
Kom upp igår eftermiddag och jag och Fille badade. Skit kallt :)
VI bestämmde att ligga vid poolen hela dagen idag då det skulle bli kanon väder :)
I morse när vi vaknade regnade det. Men det klarnade upp och vi gick ner till stranden i stället. Onödigt att betala inträde om man inte ska ligga hela dagen.
Vi gick ner och han sola knappt fem minuter, då började det dugga. Vi packade ihop och två minuter senare var stranden tom och himmeln hade öppnat sig. Tillbaka till stugan där vi har hållt oss inne hela dagen. Mamma har kommit och gått lite och nu har vi precis ätit.




Ha det bra :) <3

/Madeleine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0