Sommar?

Vart tog sommaren vägen?
Det är Juni och enligt vädret är det höst... Hallå?
Var det all sommar vi fick eller? Ska resten av sommaren att vara såhär nu eller?
Vi får väl se.
Men sommarlovet närmar sig. Jag slutar den 14 men ska gå två veckor extra i skolan för att läsa upp min engelska. Blir även att jobba fyra veckor. Två av veckorna jobbar jag samtidigt som jag ska gå i skolan. Så vi får väl se hur det går. MEn jag kan ju säga att jag har fullt upp i sommar. Hinnar knappt inte med alls mycket.. Men men.
Hoppas att alla andra får en underbar sommar.


Saknar sommaren :) <3

Nu sitter jag och kollar på Big Brother finalen :)
Tycker att alla som fanns med i finalen är värdiga vinnare och jag hejar inte på någon speciell.
I går firade vi farfar som fyllt och idag har vi kollat i en ny lägenhet. Blir inte den!
Så nu får vi leta vidare. Jag måste också ta och börja packa. För i sommar kommer jag väl inte att hinna och 1 September ska vi vara ute ur denna lägenhet. Så vi får väl se vart vi hamnar :)

Nu ska jag kolla vidare :)
Puss och kram <3

/Madeleine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0