Lovely <3

Jaha, inte många veckor kvar till sommaren inte.. Känns kanon :)
Ska berätta lite om veckan. Har inte hunnit blogg pågrund av alla läxor :)
Som sagt så har jag blivit en pluggis och jag satt hela helgen och pluggade. I måndags var det utvecklingssamtal. Gick bra och jag är mer än nöjd. Nu är det bara lite som ska fixas så allt blir bra. Tisdags hände inte så mycket mer än att jag satt hemma och pluggade. Och jag ska inte trötta ut er med att jag pluggar hela tiden. Men jag ska säga att jag faktiskt tycker det är roligt nu för tiden. Jag undrar vad som hände.
Idag har jag varit hos mormor och fikat. Ville träffa syrran en stund och hon var där så då åkte jag dit. Sen nu ikväll har ja pluggat och kollat på film.
Nu sitter jag här och det lär inte hända så speciellt mycket mer. Hade tänkt att dra på mig skorna och gått ut och gått en sväng men det tillåter inte vädret :(
Förra veckan var det kanon väder hela veckan och nu kommer allt regn..
Vädret kan väl komma tillbaka tycker jag :)



I morgon är det tillbaka till skolan :) kort dag och sedan blir det barnvakt.
På Fredag är det hälsodag och sen tänker jag ta helg :)
Lördag händer det nog inget med Söndag ska jag åka till underbara och saknade farfar :) <3
Sen får vi se lite vad som händer. Nu ska jag kolla runt lite..
Pussis och kramis


/Madeleine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0