Pluggis :)

Ja, denna helgen har jag tillbringat med läxor :) jag har pluggat som en idiot nu i två dagar, vilket känns otroligt skönt nu i efterhand. Stolt över mig själv. Nu får det vara bra för idag men i morgon fortsätter det :) det roliga är att jag gillar det. Först gör man något jobbigt, sen gör man något man måste ha datorn till så man kan lyssna på musik. Och hela tiden så är det roligt. Och se nu är jag klar. I går satt jag kansek tre till fyra timmar på kvällen. Och jag gjorde massa samtidigt. Tillexempel så skulle jag läsa i svenska boken för vi har ingen svenska i morgon och då badade jag samtidigt :) och idag har jag suttit ungefär en timme på glosorna. Det behöver inte ta längre tid och det är underbart när det är skönt. Nu kan jag slappna av och jag behöver inte känna att jag måste göra det och det. Så nu kan jag njuta resten av kvällen och bara ta det lugnt :) hur skönt som helst.
Funderar starkt på att ta mig en promenad ner till syrrans jobb och köpa milkshake och sedan gå tillbaka hem igen :) ta en snabb dusch för att sedan titta på film.
Har sovmorgon i morgon :D underbart.

Och se på vädret, helt underbart. Skönt att det inte kom någon snö som de lovade :P och jag är inte ledsen för det :)
Ne nu ska jag ta på mig och dra mig ut i solen :)





/Madeleine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0