Tränat :)

Just det ni läste rätt :)
Igår fick pappa med mig ut i skogen för att springa.
Först drog vi inte till Team sportia och köpte nya löpardojjor och sen for vi ut i skogen.
Har inte tränat på över ett år. Alla kallar mig lat, jag kallar mig duktig :) men lever bara en gång.
Ett varv på elljusspåret. Och jag kan lova att det räckte. För idag har jag en så in i helvetes träningsvärk i hela benen. Kan knappt stå.
Men vädret ska man inte klaga på :) så sjukt skönt :)
Blir hem och sola och mysa lite.

Ikväll är det skolgårdsfest men den missar jag då jag ska sitta barnvakt.
Får ta med dem ut på gården i alla fall en stund. En så här fin dag vill man inte sitta innan.
Plus att vi slutar tidigt så då blir det att vara ute hela tiden :)


En gammal bild på en sommarklädd Madde :)

/Madeleine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0