Underbart :D

Helt underbart väder ute :) kan inte bli en bättre vår :)
Capribyxor och linne och man svettas :P härligt härligt.
Redan maj och nästa månad går jag ut ettan. Hur fort har inte de gått då? Jag börjar snart tvåan och sen trean och sen har jag helt plötsligt slutat skolan. Underbart :)
Allt är underbart just nu :)

Nu har jag haft långledigt vilket menas med studiedag i fredags och ledig måndag och tisdag :) härligt :) sovit en massa och myst en massa med familjen. Fika på stan, mat på stan, umgås på stan. Väldigt trevligt :) i och med att det också är så bra väder så har jag varit ute en hel del. Men i och med att jag har så känslig hy så har jag inte solat. Det ska jag göra i morgon hade jag tänkt en stund. För i morgon är det resursdag och jag slutar vid 11Yeah jag är ledig hela tiden. Och idag helt sjukt :P igår kollade jag schemat och bf lektionen var indragen. Alla dem andra i klassen sa att vi inte hade den. Gött tänkte jag, börja 11.40 :) så drog in till stan vid 10 och drog en donken med Elin :) och så sluta tre :) hur nice som helst :)
Är massa ledig nu fram till sommarlovet :)

Har gått igenom min bilddagbok och håller på att ta bort alla bilder. Endel var lite små härliga att ha kvar så tänkte lägga upp några :)


-Jag som 9:åring

-En jul för många år sen :)

-Syskonkärlek <3

-Eskilstuna

-Jag i Stockholm :)

-Ett minne för livet <3

Några bilder :) kommer att komma mer senare :)
Puss och kram så länge :) <3

/Madeleine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0