Utan dina andetag <3

Sitter och lyssnar på Kents låt utan dina andetag. En otroligt fin och vacker låt.
Lite så jag känner just nu. Känslorna har förändrats och jag tror att jag börjar förstå att du är borta och aldrig kommer att komma tillbaka.
Jag drömmer om dig. Fina drömmar. Minnerna kommer tillbaka. De minnerna som varit som bortblåsta är tillbaka :)

Idag har jag köpt lite nytt till sommaren :)
Idag är det okej att göra det men den dagen fakturan kommer, kommer inte alls vara lika rolig :)
Tänker lägga ut bilder på det jag köpt :)

Bikintrosor :)

Bikinöverdel :)

Bikiniöverdel :)

Bikinitrosor :)

Strand klänning :)


Leggings :)


Det får räcka med kläder nu. Kommer nog hitta mer saker i sommar sen men nu får det räcka för denna månaden. Så nu stänger jag mitt konto tills vidare :)

Jag kan inte ens gå
Utan din luft i mina lungor
Jag kan inte ens stå
När du inte ser på
Och genomskinlig grå blir jag
Utan dina andetag



/Madeleine


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0