Jobbig period..

Är inne i den jobbiga perioden när jag inte kan sova. Vet inte varför det är så men har inte sovit bra alls ett tag nu. Förhoppningsvis är det bara nervositet inför denna veckan med alla prov och i morgon är dem över så då kan vi ju hoppas att jag kan börja sova normalt. Jag är inte ens trött på dagarna, igår var jag trött men jag kunde inte somna. Och idag försökta jag inte ens då jag pluggade en massa istället. Massageprov och matteprov i morgon :) hoppas att det kommer gå bra :D
Utvecklingssamtal i morgon med :) får se hur det går..

Idag började vi sent :) 12.20. Åkte in till stan och bytte tandistid och käkade donken med Natha. Sen drog vi till skolan för att kolla på mossor och sedan göra prov. Kändes helt okej :)
Hann inte ens klart så han ryckte pappret ur näven på mig :P
 
Har börjat hända mycket nu vilket jag inte ska prata om. Mår inte alls bra, kan vara därför jag inte sover heller. Vill bara tala om det då det kan hända att det kommer in endel deppiga inlägg, ska försöka att inte göra det.
 
Ne nu ska jag försöka sova..
 
Puss Och God Natt Alla Nära Och Kära :) <3
 
/Madeleine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0