OH MY GOD!

Jag hatar att fastna i en serie. Inte okej. Ska snart berätta, men Bella om du läser detta tycker jag att du ska sluta nu! För jag kommer nu att avslöja.
 
 
 
HAN DOG!!! UHHHH och jag har gråtit som en idiot. Inte okej när alla bara döör, en har cancer och kommer dö av det, en dog på grund av en bilolycka. Det är kaos när alla bara dööör. Ska sluta att kolla på serier........ Blöööööööhööö!
Ne det här blev ett tråkigt inlägg....
 
Hade nationella idag :) gick ganska bra eller jag hoppas det...
Är deprimerad så ska sova.
Läggar ut några sjukt bra bilder på min älskligar från serien :)
 

- George O' Malley <3
 

- Derek Shepherd "McDreamy" <3
 

- Meredith Grey <3
 

- Isobel "Izzi" Stevens <3
 

- My family <3
 
/Madeleine
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0