TWINIGHT!

Har glömt att skriva om Twinight som jag och Nathalie var på i tisdags kväll/natt :)
Underbart :)
Började med att vi åkte hem och sov hos Natha några timmar innan vi gjorde oss i ordning och drog ner till chicki mama och käkade. Tog sedan bussen vidare till sf. Vi satte oss ett tag och efter en stund var det full proppat med folk. Vi bestämmde oss för att köpa chips och sådant i pausen då vi inte var så hungriga. Vilket vi inte ångrar. När vi kom upp var det flera bord med coca cola och popcorn. GRATIS! Vi tog fyra drickor och en med popcorn med oss in innan vi hittade våra platser längst upp längst ut :) perfekta platser. Jag som inte sätt första filmen hade en rikitgt bra föreställnig. Sjukt bra film. Sen vid halv tolv var det paus en 30- 45 minuter. Ut och ta luft och sedan in igen för att kolla på part 2. Alla satt som på helspänd vissa scener i filmer och tillslut andades alla i salen ut samtidigt av lättnad. En otroligt bra film där med och ett underbart slut. Kunde inte bli bättre.
Nu ska jag fortsätta plugg och för er som inte sätt filmen eller filmern kan jag bara säga SE DEM!

Pussar :)
 

Massa gratis coca cola :)
 

Äcklig popcorn, men gratis :)
 

Nu kör vi :)
 
/Madeleine
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0