morning :)

God morgon god morgon :)
Klockan är straxt efter halv två och jag har nyss gått upp. Så otroligt skönt med studiedag :)
Ska hoppa in i duschen för att göra mig klar och sticka in till stan och sitta barnvakt. Får se vad vi hittar på för något roligt :) vädret är ju inte det bästa så det blir väl en filmkväll :)
 
Imorgon drar vi oss tillbaka till skolan :) det kommer att bli mycket plugg nu ikväll och i morgonkväll då vi har matteprov på torsdag.
Kan ju inte säga att jag är nervös.. Det går som det går och jag känner att jag har det mesta under kontroll.
Det är ju bara repetiotion inför nationella :)
Kan ju säga att om det hade varit nationella hade jag dött!
 
Ne nu ska jag rör på fläsket!
Ha det bra :)
 
En Kram Till Er Alla
 
/Madeleine
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0