Ut med tungan!

Ut med tungan, gör en arg min, ha dåligt humör och längta bara hem.
Ja ungefär sådär känner ja mig nu.
Dagen har varit dunder dålig, inte rolig alls. Började med massage, Elin som ja masserar med tvingade ja upp i morse då hon egentligen började halv nio med danskarna. Jag massareade henne en halvtimme och sen var hon tvungen att gå.
Jaha vad gör jag nu? Ne då är ju läraren inte där. Så från 8.30 - 9.50 har jag ingenting att göra!
Nehe jag hade kunnat vara hemma och sova!
Sen blir det ju inte bättre av att sf.s hemsida inte fungerar som den ska så det tar typ 111111 år innan man kan få biljetter till Twinight!
Men nu har vi dem och vi taggar 13 november :)
 
Puss På Er Alla :) <3
 
/Madeleine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0