Familjemys <3

Lägger in ett kort och snbbt litet inlägg såhär innan läggdax :)
Dagen blev inte som jag tänkt utan den ble bättre. Vi bestämde oss för att dra in till stan och dra en bio :)
VI gjorde oss i ordning och drog in för en lunch på O'learys innan. Sen bänkade vi oss framför Hamilton i biosalongen. Underbart bra film. Jag kan verkligen rekomendera den :)

Hade mer filmlust när jag kom hem så då bänkade vi oss framför Beck! Underbara filmer där med :)
Nu blir det natten för i morgon ska jag upp tidigt för att dra inte till VC för att ta nya prover och sen är skolan igång igen!
Veckorna och helgerna går så otroligt fort så nu längtar man gärnet till JUL!
 
Puss Och Kärlek Till Alla!l
 
/Madeleine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0