Körkort?

Okej nu är det dax att skryta till det lite :) men det är bara för att jag är sjukt stolt över mig själv att jag klara det...
Var ute och övningskörde med pappa idag. Jag har bara kört fyra gånger innan och det vi gör idag är att köra ut på motorvägen och jag var uppe och körde i 100 km/h. Okej nu kanske endel tänker, haha det har jag kunnat länge...
Men det skiter jag i. Jag känner mig stolt för att jag kan.
I morgon ska vi på det igen :) och det är faktiskt extremt roligt, så ni som inte har börjat har något riktigt roligt att se fram emot :)
Kan dan tagga att ta körkort nästa år :)
 
Nu har ja kollat in två Maria Wern filmer och  nu ska jag sova hade jag tänkt.
Haft en underbar helg :)
 
Pussar I Massor :) <3
 
/Madeleine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0