Snart färdig :)

Snart klar med det som gäller mitt rum. Bara några enstaka saker kvar, bland annat ska en hylla inköpas, speglen ska sättas upp, byta ut tvn och lite små plock.
Äntligen börjar det kännas som ett rum som är mitt. Alla saker på sin plats med mera med mera!
 
Idag har vi tagit världens slappa dag då ingen riktigt har mått bra. Sov riktigt länge och sedan plockade vi lite smått. Slappade sedan i soffan framför hockey och även idag vann HVBLÅ :) <3 det gillar vi :)
Sen drog vi iväg in till stan och handlade lite av allt möjligt smått och gott. Och till mat blev det pizza :P
Massa mys framför tv och en go film.
Fixade tillsist lite i rummet städade och så.
 
I morgon kommer det inte hände så mycket. Fortsätta plocka lite och städa av med dammsugan i rummet då jag har fått en j'vla massa inneboende. Inte okej! Nu ska dem vräkas då dem inte betalar hyra!
I morgon ska det även pluggas. Har bestämmt mig att jag ska plugga varje dag förutom en ända dag i veckan. Och det är LÖRDAGAR! Då ska jag vara ledig :)
Så i morgon ska vi på det igen :)
 
Ne sova time blev det :) Redan Söndag i morgon. Fattar inte att tiden går så otroligt fort! Kan vi stanna tiden?
Känner att denna terminen snart är över!
Och då är det jul! Underbara jul vad jag längtar :) <3
 
Kärlek till alla :) <3
Mamma jag vet att du läser och detta är till dig! <3
 
Mamma du är min bästa vän
Du är den som får mig att le igen
När något ledsamt har hänt
Du på mitt humör har vänt

Du ställer upp och finns alltid för mig
Det är inte så konstigt att jag älskar dig
 
Med dem orden vill jag bara säga att jag verkligen älskar dig!
Puss <33
 
/Madeleine
 
 

Kommentarer
Postat av: Mamma

Åh, så fint! Blir alldeles tårögd. Älskar dig också! Längtar till helgen då vi ska ha kul i Stockholm.
Kramar och pussar älskade stumpan!!!

2012-09-17 @ 16:04:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0