Grattis mamma <3

Glömde lägga in mitt inlägg i går :) men igår fyllde mamma år så ett jätte stort grattis i efterskott till henne. Blev bjuden på fika i husbilen i går :) mycket mysigt. Köpte rosor till henne och paket kommer i helgen :) 
 
Annars har det inte hänt så mycket i helgen, var som sagt hon Linda i fredags kväll/natt. Och i söndags var jag i stan och åkte en massa buss. Jätte skönt att bara få vara för sig själv. Idag har jag varit med underbara Emilia :) pluggade och fotade en massa ute i skogen. Det har ju varit så varmt i dag, och hoppas att det håller i sig i morgon och resten av veckan med. Men det har ju lovat minus grader i veckan.... hoppas de ljuger!
 
Nu ska ja sova för i morgon ska jag göra något jag inte gjort på 100 år. DUSCHA! Ah nu kanske ni tror att jag inte har duschat på 100 år men det har jag men jag ska gå upp och göra det före skolan! Sen ska jag träna med :) yeah måste börja nu!
 
Puss och kram!
Snodde bilden från Emilias facebook :) stolt fotograf till denna underbara modellen. Älskar dig så sjukt mycket. Tack för idag :) längtar tills nästa gång <3
 
/Madeleine
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0