Staden :*)

Ska dra mig in mot staden och se vad som händer. Är så sjukt trött på att sitta hemma nu för tiden. Igår drog jag och Elin in till Linda och Natha. Satt där och snackade och pluggade tills klockan 1. Drog hem och sov. Idag har jag pluggat färdigt mina APL uppgifter och nu ska jag in till stan. Vem vet man kan ju träffa på någon. Ikväll blir det engelska plugg och kanske lite matte. 
Annars lär det inte hända ett skit. I morgon ska jag eventuellt ut och käka med en kompis men om inte så får vi se vad dagen har att erbjuda. Antagligen INGENTING!
 
Aja puss puss
 
Slänger in en bild som jag gjorde igår. Vi kollade på "Last king of scotland" och han människan där såg ut som en blandning av en apa och shrek!
 
/Madeleine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0