God morgon!

Efter en jobbig natt med dödsfall och en som kommer åter från de döda i drömmar är jag hyfsat pigg för en dag av jobb :) ikväll ska jag börja packa och plocka i ordning då vi snart åker :) tummen upp! 
Om en vecka är vi där!!
Jag har inte uppdaterat då jag jobbat nästan hela veckan och lite annat. Ikväll är min ända lediga dag! I morgon ska jag jobba, lördag ska jag jobba och efter det drar jag till farfar för att hjälpa han att packa inför resan :) 

Nästa vecka går jag i skolan måndag och tisdag och då blir det att hämta en massa läxor :P

SNART JULLOV!
Puss och ha en bra dag! 


Saknaden är enorm! Speciellt efter i natt! Puss älskade syster <3

/Madeleine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0