FJÄTERVÅLEN <3

Tjena alla glada :) idag är jag glad i alla fall :) 
Klockan 04.45 väckte pappa mig och 05.45 satt vi i bilen påväg. Påväg till mitt tredje hem :) Utan matpauser eller kissepauser kom vi upp vid 13.15. Packa in och upp allting, kollade klart på en film som vi fastnade för innan vi åkte bort till skiduthyrningen för att hyra skidor. Och som vanligt känner de igen oss :)
Hem och duscha, bädda och plocka upp kläder med mera. I och med att vi är på semester och att vi kommer att träna varje dag denna vecka som kommer plockade vi fram saft, chips och godis :) satt och kollade film och myste. 
När pappa kommit tillbaka från ett träningspass gjordes det tacos och sedan melodifestivalen :) tyckte faktiskt om denna omgången :) bra låtar som gick vidare och det som jag tyckte sög åkte ut :)
 
Nu ska jag snart sova för i morgon är första dagen i backen :) Hur härligt är det inte då?
Har längtat ihjäl mig i ett år och i morgon är det äntligen dax :) Dock så är det tävling så det blir bara en liten stund i morgon. Men jag fäller ingen tår för det, jag har ju resten utav veckan på mig :)
 
Hoppas att alla andra har det bra och jag kommer att uppdatera här så mycket jag kan :) 
Puss på er alla :) <3
 
 
/Madeleine
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0