Pyjamas dag :)

Som vanligt är det dålig uppdatering. Men vi är inne på upploppet av sportlovet och på måndag går jag på 6 veckors praktik!
Igår var jag och syrran och shoppade :) har ett par byxor kvar att köpa annars är jag klar :) tänkte åka in idag och samtidigt kolla in vart praktikplatsen ligger. Men inte då. Idag är pyjamas dag :) då jag går runt i pyjamas, kollar tv och bara slappar :) så det får bli i morgon istället :)
Just nu är det skidskytte och det går skit dåligt för Sverige :( tråkigt då de fick en bra start!

Hoppas ni har en bra dag alla :) <3

Slänger in en bild från alla hjärtans dag som firades med mamma :) lunch på stan, filmmys med romantiskt godis :) <3

/Madeleine


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0