Uppdatera?

LIte glest mellan inläggen. Detta beror på att jag har sportlov och inte har något att skriva om. Men ska skriva lite om vad som hänt under de senaste dagarna :P
I lördags åkte vi då hem från fjällen :( lika tråkigt varje gång. Men i år ville man bara komma där ifrån. Det började ju med att bilen inte startade.... BRA? Hade varit mellan 30 minus till 35 minus grader ute under natten. En timme tog det att hitta någon som kunde hjälpa oss att dra i gång den. Sen ville vi bara hem!
Ett stopp i Falun och sedan vidare hem.
 

I söndags packade jag om och drog vidare till mamma för att tillbringa några dagar :)
Började veckan med lunch hos mormor och sedan bowling :) I går gjorde vi inte alls mycket utan jag och Fille var själva :) bakade, städade och kollade big brother.
 
Idag drog vi till Sävsjö och boda borg :) klarade faktiskt nästan ALLA banor. Det är inte illa. Efter det drog vi till JKPG, köpte donken mat och in på IKEA. Handlade lampa och sängkläder till mig och syrran :)
 
 
I morgon drar jag mig hemåt till pappsen igen :) saknar honom. På fredag ska jag umgås med Bella och shoppa lite smått och gått :) Hoppas alla har en bra alla hjärtansdag i morgon och ett fortsatt trevligt lov :) Det ska i alla fall jag ha :) 
Fint hjärta vi fann på city gross, gjort på cola :)
Love it <3
 
 
Nu ska jag nana.
Puss och God natt :) <3
 
/Madeleine
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0