Död :'(

Idag är jag så gått som död. Var hos tandläkaren i morse och jag tar verkligen inte i när jag säger att jag blev misshandlad. Även min tandläkare började må dåligt över att jag hade så ont. Efter mycket om och men fick hon fast allt. Men ont hade jag, och blödde gjorde jag. Upp till skolan, fast att jag inte skulle det egentligen då jag var svim färdig efter tandläkarbesöket. Fick ipren av världens bästa Emilia. Gick över ett tag men det kom tillbaka. Efter skolan skulle jag på det där förbaskade stödet som jag blivit tvingad att gå på. Nehe men då skiter läraren i att komma..... Som att dagen inte redan är förstörd? Hem och försöka sova en stund. Det går inte. Har för ont. Pluggar istället. Fixar lite mat, går ganska bra. 
Trött som fan ska jag nu ta alvedon och ipren och gå och lägga mig. Måste försöka sova. Sova bort smärtan. 
 
I morgon efter skolan drar jag till underbara mamma. Saknar henne nu :)
Men vi hörs när jag orkar!
 
Ps. Man märker när jag inte mår bra, då dricker jag tydligen mjölk. Oh jag hatar mjölk.
 
 
/Madeleine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0