Fixa och Trix :)

HIttade precis en ny sida att göra om bilder på. Innan använde jag picnik men sen den la ner har jag inte hittat någon ny :( men idag gjorde jag äntligen det :) och lätt att använda är den också :P
Kan verkligen rekomendera den :)
 
Idag har vi badat och i morgon får vi se hur det blir. Blir tyvärr ingen bio då mamma inte kan :( lite ledsen blir man ju men vi får ta det en annan dag :P
Snart börjar skolan igen och det är inget jag ser fram emot!
Boooring!
 
Tänker lägga upp några bilder jag snabbt gjorde i ordning för att testa :)
Frida om du läser detta så ska du självklart vara med på bild på syskonen. Tyvärr så är du inte hemma så jag kunde inte fråga.
 
 
Bilderna får avsluta detta inlägg :)
 
/Madeleine

Kommentarer
Postat av: Frida

Nu är jag hemma, så fråga på :P

Svar: hehe :) får jag ta en bild från dig?
Madeleine

2013-01-09 @ 23:37:05
Postat av: Frida

Det beror på vilken bild du tänkt dig

Svar: Jag vet inte, kan du inte skicka några bra bilder på dig :)
Madeleine

2013-01-11 @ 09:30:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0