Försvinn ut mitt liv!

Du har fått din sista andra chans
Jag har hört från en säker källa
Om du var här om natten någonstans
Och jag vet det är sant så snälla
 
Försvinn ur mitt liv, lämna mig ifred
Varför jag för förlät, förlät det är en gåta
Försvinn ut mitt liv, det är mitt besked
Nu är det sent, försent, försent för att förlåta
 
Varenda vecka fick jag höra nåt
Om att du bara var en player
Men det är först i dag som jag förstått
Att du är allt det där man säger
 
Försvinn ur mitt liv, lämna mig ifred
Varför jag för förlät, förlät det är en gåta
Försvinn ut mitt liv, det är mitt besked
Nu är det sent, försent, försent för att förlåta
 
Ändå börjar vi på nytt
Du lovar att du är förbytt
Betyder att du ska förändra, ändra dig, men
Det som alltid händer sen
Det blir samma sak igen
Så efter bara några veckor, det räcker, det räcker

Försvinn ur mitt liv, lämna mig ifred
Varför jag för förlät, förlät det är en gåta
Försvinn ut mitt liv, det är mitt besked
Nu är det sent, försent, försent för att förlåta
 
 
/Madeleine
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0