En söt liten tjockis!

Haha jag kommer bli en sådan tjockis om jag skulle flytta hit till farfar. Han har verkligen allt, chips, godis, läsk, kakor, bullar och glass. Jag småäter hela tiden. Usch inte bra! Men det är ju bara så gott...
 
Idag har jag strosat runt i bikini hela dagen och det har varit så skönt! Underbara väder. Älskar det.
Dock så kan man inte nå mig längre då min mobil tog sitt liv igår. R.I.P!
Så det kommer eventuellt inte bli så mycket bloggande. Men jag brukar ju göra lite uppehåll ibland så se det som ett sådant. Jag lovar, jag kommer att komma tillbaka.
 
Ne nu ska jag gå och rota efter något mer gott att äta, så får jag och faster ut och träna i morgon!
 
Puss <3
 
xoxo
/Madeleine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0