Semester?

Ah det kan man ju undra.... har jag semester eller har jag det inte? Känner mest att jag inte har det då jag bara är sjuk. Kan inte bada då jag är sjukt nervös över att jag ska bli ännu mera sjuk "/
Jag kan inte sitta still heller så sola finns inte i min värld.. Vad gör jag då? Jo, jag sover, kollar på film med mera. Vad är det för semester?
 
Har i alla fall tagit mig till Eksjö :) var uppe hos farmor och tittade och det har verkligen blivit fint där nu :)
Grillat och kollat på tv och nu har jag precis sett filmen Mördaren ljuger inte ensam. En helt okej film, lite lång tråkig men det funkar. I morgon ska det bli kanon väder så ute ska jag vara :) kanske ta en lång promenad :) vi ska ut till loppisboden och kolla in alla saker. Ska även bort till Dollar store. Kanske ska gå bort? Hmm, varför inte...
 
Aja nu ska jag slagga... hoppas ni andra har en underbar semester för just nu har jag det inte!
 
Pussar i mängder till alla som verkligen vill ha....
 
 
xoxo
 
/Madeleine
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0