Ett år :)

Ett år kvar sen är det jag som springer ut, åker flak och firar att jag blivit arbetslös :)
Men va gör det, när man slipper gå till skolan?
Slutade skolan i torsdags och då drog jag och fille ner och tog prover :) tog sedan bussen till piren och åt en god lunch innan vi drog oss hem. Gjorde i ordning innan vi drog oss tillbaka till stan för att vara barnvakt. Sedan hem för att köpa pizza :)

Igår (fredag) gick vi upp och åt upp resten av pizzan innan bussen till stan gick :) klippte mitt hår och sedan hyrde vi film på hemmakväll. Hem och kolla på film, lagade mat och mös.
Sen åkte ja med fille in till stan då hon skulle hem. Sen dess har ja myst med familjen och nu ska ja sova :)
Haft två toppen dagar :)

Ha det underbart på ert sommarlov!

/Madeleine


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0