Massa plugg :P

Jag vet att jag är dålig på att uppdatera men just nu har jag varit inne i min praktik. Dels så är det skönt att bara slappa när man kommer hem men sedan har jag en massa läxor att göra också. Ska faktiskt sätta igång och göra lite nu. Skönt att få det gjort så jag inte behöver göra en massa på påsklovet :) Lite ska jag väl göra då med men jag ska dra mig till Tyskland också!
 
I veckan har jag jobbat, njutit massa av att få vara med barnen och busa, krama och gosa med dem :) underbara ungar!
Tänker sticka in på stan i morgon efter kalaset för min syster och systerdotter och köpa en bok till varje avdelning. 
Förhoppningsvis kan jag få sommarjobba där och då är det inte så länge kvar tills jag får komma tillbaka :) och det ser jag verkligen fram emot. 
 
Nu ska jag sätta igång och jobba :) 
pussar och kramar i massor :) <3
 
 
/Madeleine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0