Så!

Trött på allt och ALLA just nu! Vi gör det sedan! Vi gör det sedan! Vi gör det sedan! Vi gör det sedan! Vadå sedan? Så jävla trött på de orden just nu. Och även de vänner som kallar sig vänner men som egentligen inte är det! Inte för fem öre! Så jävla trött på det! Duger jag inte, ne försvinn då. Men klaga inte under tiden som du har mig. Jag kanske inte är perfekt men säg inte en sak och mena en annan. Varför jag skriver detta är för att jag är så sjukt förbannad på vissa personer just nu och endel står mig väldigt nära! Men inte längre! Jag blir trött trött trött trött på er! Väx upp för sjutton! Hur gamla är ni? 2? Mina 2:åringar på förskolan är så mycket bättre än er. Beter sig bättre. 
Men lek inte med mig! Försvinn istället. Stick! Ut ut mitt liv!
 
Idag har jag ialla fall jobbat och sen varit barnvakt åt Alwa :) vi var och lekte i lekparken :) mysigt i detta fina väder :) <3
Lägger upp lite bilder som togs under dagen!
I morgon ska jag till mamma! Som jag längtat! Saknar ihjäl mig! 
 
UNDERBAR DAG MED UNDERBAR UNGE!
 
/Madeleine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0