Jönköpings marknad :)

Den årliga marknaden är i helgen :) träffade på fille i stan så vi tig en runda :) massa billigt och Madde gillar, dock så gillar inte Maddes plånbok detta! Skulle inte köpa något men det blev det ändå "/ jaja :)

I morgon fyller farfar 80 år och det ska firas :) på söndag ska jag vara duktig och städa mitt rum :P även plugga ska hinnas med :) matte, natur och svenska :)
Inte alls länge kvar nu...
Nästa vecka är en kort vecka men det händer mycket ändå :) ska käka mat hos mormor och träffa fille och umgås, gå på restaurang med mera.
Känner att jag snart får råna en bank eller något! Är fan pank.
Och troligtvis inget jobb i sommar "/
My Life Sucks!

Nu ska jag sova :) slänger in en bild på det jag shoppat idag :)

/Madeleine


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0