Livet rullar på...

Ja ja har inte jätte mycket tid att lägga på bloggen just nu. Jag vet inte vad jag ska skriva om just nu så inläggen blir bara tråkiga. I alla fall idag har skolan gått bra :) började skriva på våra hyllningstal sol vi ska läsa upp nästa vecka! Ska be mamma om hjälp i helgen att skriva ett fint hyllningstal till farmor :) 
Efter det hade vi engelska. Dock var vår lärare inte där så vi fick en annan lärare som inte kunde engelska. Ni kanske kan tänka er hur lektionen blev :)

Haft Idrottsskola och idag fick vi pratat allvar med barnen då dem slutat att lyssna på oss. 
I morgon är det fredag och jag går i skolan mellan 8-15 med två timmars håltimme! Fredagarna och torsdagarna hatar jag!

Men ska sova nu!
Puss och godnatt!

/Madeleine


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0