18 år!!!

Då var dagen här 😊 min 18 års dag.
Och man kan inte ha en bättre dag en vad jag har haft!
Igår käkade vi kina mat och i morse fick jag paket på sängen. Godis, almanacka och en spadag med mamma. Hade en toppen dag i skolan och när jag kom hem vilade jag en stund. Sen kom pappa hem och hade farfar med sig 😊 lycka! 
Fick pengar av farfar innan vi åkte till bowling arena och bowlade. Drog sedan till o'learys och käkade. Massa god mat 😊
Fick mer pengar av pappa och Mia. 
Har även fått paket från Alwa, body lotion och skrubb som luktade sååååå gott!
 
Jag tackar verkligen för denna dagen och går och lägger mig med ett leende på läpparna 😊
 
Kramar











Tack för denna underbara dag :)

/Madeleine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0