Plugg!

Hej alla glada!
Sitter och försöker göra min engelska läxa som inte alls går bra!
Väntar på att syrran ska komma hem så hon kan hjälpa mig innan läggdax. Är så sjukt trött. 
Var hos tandläkaren idag :( fick gångjärn i munnen så nu har man åter igen ont i munnen. Tandläkaren frågade hur det kändes, jo bra men jag kan inte bita ihop tänderna svarade jag. Ne men det är inte meningen heller fick jag till svar. Nehe men hur ska jag tugga då? Hahha har haft ont hela dagen "/ men man vänjer väl sig. 
Fick också ett väldigt fint sms av pappa i skola också :)
 


 
När jag kom hem började jag med engelskan men när jag insåg att det inte skulle gå gick jag och duschade istället. Tog på mig mjukiskläder och låg och halv sov i soffan :) så skönt. Sen kom pappa hem med mat, underbart! Och nu sitter jag här och försöker mig på engelskan!
 
Var ute och festade med Maggis i fredags med :)
As roligt! Här kommer lite bilder!




Ha de gött :)
 
/Madeleine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0