Påsklov!

Jag har nu påsklov men har knappt inte varit ledig något. Helgen var jag hos mamma och tog det lugnt :) tisdag jobbade jag hela dagen men hann med lite träning mellan jobbpassen. Igår fikade jag med syrran och pappa innan jag mötte upp Maggis för en lunch innan HLR utbildningen :) det var intressant och lärorikt! 
Nu är jag återigen hos mamma och vi har precis plöjt igenom en film på fyra timmar :) men Gus vad bra den är :)
 
i mi morgon kommer syrran med kompis hit och då ska vi förhoppningsvis grilla :) på lördag ska vi förhoppningsvis hitta på något annars ska jag skriva mitt nationella svenska tal då det ska vara klart efter påsk! 
Inget mer jobb denna vecka men nästa vecka kör vi igång igen :) 
 
ha det så gött :) 
/Madeleine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0