Liten blir stor!

Grattis älskade Alwa på 3års dagen :) stora tjejen nu :) 

Har varit på studiebesök på lekterapin och sen varit på min praktikplats och hälsar på barnen :) vi körde miniröris ute och det var verkligen jätte mysigt :) 
Har fått mitt betyg på praktiken och jag är super nöjd, fick A på mina uppgifter, jag som bara trodde på ett E :) 
Efter skolan drog jag till gymmet och körde ett rejält pass. Gå/jogga 30 minuter köra stenhårda arm och rygg övningar i 30 minuter och avsluta med gå i 10 minuter :) 
Duktig för att vara jag!

Nu väntar jag på att 5:e perioden ska börja i hockey så man får veta om vi får fortsätta spela eller om vi åker ut! 



/Madeleine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0