Hajk med mera :)

Hade skola som vanligt i måndags. Planerade inför tisdagen och onsdagens hajk! På tisdagen var det super fint väder så dagen blev kanon! 
Onsdagen var det dock lite kallare och det började små regna framåt slutet :) jobbade onsdag eftermiddag och på kvällen drog vi till Stadsparken och kollade maj brasan.
Igår träffade jag fille för en lunch vid rocksjön för att sedan åka hem och plugga :)
Har haft prov idag och matte :) drog hem och tog det lugnt innan syrran och hennes killa körde in mig och syrran till bussen :)

Är nu hos mamma, har precis kollat två filmer och ätit pizza. Jaja jag vet att ja är tjockis idag, men annars tränar jag på och är duktig!
Vi får se vad helgen har att erbjuda, skulle blivit Ullared men så blev det inte så nu måste jag försöka få tag i pengar och åka dit själv innan balen! Detta blir jobbigt! Men men!

Ha det bra!
Pussar och kramar i massor ;)




/Madeleine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0