Göteborg :)

Hejhej! 
Sitter på bussen påväg in till stan för att träffa Felicia sista gången på väldigt länge :( 
Har varit i Göteborg med farfar och varit på arbetsintervju och börjar jobba där på måndag :) så på söndag blir jag göteborgsbo! Yeah! Det ska bli så underbart skönt, samtidigt som det kommer bli ledsamt att lämna alla. 
Igår åkte vi hem från Götet och efter det träffade jag Frida och barnen, sen käkade jag middag med Natha på jensens och till sist träffade jag Madde på A6 :) det var en helt underbar dag igår. Nu kommer de jobbiga dagarna då jag måste säga hej då till alla "/

Nu får ni ha det bra så hörs vi när jag flyttat! 




/Madeleine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0