TJABBA!

Har tänkt länge att skriva men jag har inte haft ork eller lusten av att ens veta vad jag ska skriva om. Och för det mesta när jag skriver gör jag det mest för min egen skulle, tror ändå inte att det finns så många läsare.
 
Förra veckan hade jag en helt otroligt bra vecka :) mycket av tiden spenderades med Natha, vi var ute och käka mat, kollade film, bowlade med jobbet, befann oss på arbetsförmedlingen och shoppade runt på stan :)
Helgerna jobbar jag för fullt och det är så underbart att jobba med dessa människor som ger än så mycket styrka och kärlek att man ens orkar gå till jobbet :)
 
Denna veckan är sämre, jag är jätte sjuk och då passar Natha på att dra till Turkland och lämnar mig här! Det ska nog komma ihåg :P 
Haha ne men nu ska jag kolla på en film, tycka synd om mig själv, dricka cola och äta choklad i min ensamhet för det får man när man är sjuk! :)
 
 
/Madeleine
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0