Mys <3

Har storstädat min lägenhet, tänt ljus, duschat, bytt sängkläder med mera. Så otroligt skönt när allt det där är över. Nu kan man med gott samvete kan sätta sig ner med en bok eller film :) har faktiskt glömt att visa min lägenhet för er som läser. Lägger in två bilder på sovrummet/vardagsrummet så får ni se bilder på resten en annan gång.
Jag har sett att det har kommit in en massa nya läsare, välkomna hit. Hoppas ni gillar de ni läser, även om den som mest används som dagbok om mitt mående. Då det kommit in nya läsare kommer jag vid ett senare tillfälle att skriva ett inlägg om min depression med mera, då det är det som min blogg mest handlar om. Bloggen är ett ställe där jag kan skriva av mig. 
Men något som jag älskar är att pyssla med händerna för er som inte vet. Förr kunde jag sitta länge med en målarbok eller med pärlor. Sen ett bra tag tillbaka har jag inte haft kraft att ens orka öppna min pyssellåda, men efter att ha kollat runt på nätet ska jag försöka ta upp mitt pärlande igen. Finns så sjukt mycket fina grejer man kan pärla :) frågan är bara vart jag ska sitta och pärla :P finns typ ingen plats som jag inte använder och som jag kan avvara till pärlor, men det får lösa sig det också.
/Madeleine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0