4 dagar :)

Om 4 dagar åker vi upp till syrran och hennes kille och hälsar på för första gången sen de flyttade ihop för över ett år sedan :) ska bli roligt att träffas och även farfar och faster med familj kommer dit också :) då jag fyller år också kommer det bli en jäkla fest :)
Längtar typ halvt ihjäl mig till fredag :) men först jobba :D

Idag slutade jag tidigt, satt kvar en stund för att göra lite egen planering, inte för att jag planerade utan läste återigen mattematikhäftet. Förstår inte alls mycket men jag försöker. Åker därefter till skogen och mitt favorit spår :) körde en runda. Dock gick det sämre idag än vad de gjorde igår men jag känner att de är lättare och lättare. I morgon ska blir det träning igen 👏🏼
Hem och in i duschen innan man for upp till vc för möte :) tufft möte (som alltid) men det ska nog funka. Åkte vidare hem och somna i soffan (märks att man sov dåligt i natt). Nu ska jag laga lite mat och sen sova igen :)
Bjuder på en bild från i fredags när pappa och jag var ute och käkade och bara umgicks :) ni får också bilder från dagens träning :)

Tänk att träning kan vara så otroligt vackert på något vis :)

Ha de bra :)

/Madeleine


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0