Karlstad :)

Hemma efter en helg i Karlstad :) 
I fredags fyllde jag 21, började dagen på vc. Fyllde i papper med mera innan jobb. Efter jobbet drog hela familjen plus farfar och faster med familj upp till Karlstad till syrran och hemma kille :) ut och åt mat på pinchos :) så sjukt god mat 😍 fick paket :) trevligt värre :) i lördags var vi ute och gick en massa, bakade blåbärspaj, åt tacos och hade de allmänt mys :) 
I morse åkte faster med familj hem och vi drog vidare till stan för att köpa min födelsepresent :) en kamera 😍 nu kan de bli bättre bilder än från mobilen :P åkte hem och fikade hos syrran innan vi drog oss hemåt. Tråkigt men sant. Nu är jag hemma igen i min säng och ska sova, börjar jobba 06:30 i morgon. Skönt med en tidig dag, dock har jag lite jag måste göra efter jobbet. 
Höres senare :) 
Årets födelsedagspresenter 😍
 
Vackra karlstad 😍
 
/Madeleine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0